Neden saygı duyalım, Türkçeyi yanlış kullanıyorsun diye mi?
Ben ona bişey demiyorum. O zaman Türkçe'yi doğru kullanacaksak burdaki en çok hitap şekli "hocam" ama Türkçe de çok farklı anlamı var. O zaman forumun çoğu Türkçe'yi doğru kullanmıyor mu oluyor?