burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devam edeceğim tabi ki, sizin kararınıza da saygı duyarım ama sizde saygı duymalısınız.
Neden saygı duyalım, Türkçeyi yanlış kullanıyorsun diye mi?