• 22-05-2014, 07:59:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Heyt be motorda motor hani :-D bize de 2 tur verirsin artık

    S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
  • 22-05-2014, 08:02:17
    #11
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyt be motorda motor hani :-D bize de 2 tur verirsin artık

    S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
    Sana motor Sen şu ünlü motorcu çocuk değilmisin?
  • 22-05-2014, 09:57:23
    #12
    qLd
    Misafir
    ninja 250r a baktın mı hiç? bakmadıysan bi onada bak derim. cbr250r dan daha gösterişli ve daha iyi diye düşünüyorum. yükseltmek istediğinde de ninja zx6r tavsiye ederim. hondayı nedense sevemedim ben ya
  • 22-05-2014, 10:12:39
    #13
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ninja 250r a baktın mı hiç? bakmadıysan bi onada bak derim. cbr250r dan daha gösterişli ve daha iyi diye düşünüyorum. yükseltmek istediğinde de ninja zx6r tavsiye ederim. hondayı nedense sevemedim ben ya
    Hondalar ninjalara göre yakıtta daha cimri ama. 250r'a baktım kawaski markasını bir türlü sevemeidm zaten benim için şuanda alternatij başlangıç olarak honda cbr 125R görünüyor.
  • 22-05-2014, 10:15:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Görünüşünü boşverde , sesi beni benden alıyor
  • 22-05-2014, 10:16:44
    #15
    KontorMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünüşünü boşverde , sesi beni benden alıyor

    http://www.youtube.com/watch?v=0FJ9NBa5534
  • 22-05-2014, 10:23:11
    #16
    qLd
    Misafir
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hondalar ninjalara göre yakıtta daha cimri ama. 250r'a baktım kawaski markasını bir türlü sevemeidm zaten benim için şuanda alternatij başlangıç olarak honda cbr 125R görünüyor.
    çok fark yok aralarında, performans olarak ninja daha önde tabi daha ilk motosikletin olucaksa seçiminde doğrusun. daha sportif olsun diyorsan yamaha yzf r125 te olabilir. ama fiyatı biraz daha yüksek
  • 22-05-2014, 11:21:09
    #18
    Corydoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın motor kullanıcısı değilim.Çevremde çook fazla kullanan arkadaşım var geneli supersport tarz motorlar.Arka koltukta olmak üzere 250'lik Ninja'ya da bindim üzerinde 1200'lük özel motor olan ZX10R'a da bindim.Uzatmadan şunu söylemek istiyorum otomatik veya yarı otomatik motor kullanmaya benzemez.600'lük bir supersport dediniz mi altınızda yaklaşık 100 beygir güç var demektir.Bu gücü kontrol etmek inanın kolay değil.Eğitimler falan hikaye oluyor neden derseniz sizin o güçteki bir motorla tabiri caizse oynayabilmeniz için tecrübeniz olması gerekiyor.O eğitimle o tecrübe ancak teoride kalır.
    Sizlere tavsiyem en azından 250'lik bir motorla başlamanız.Normalde onuda önermem 150'lik bi apache çok temiz işinizi görür veya 125 YZF 125 CBR olabilir supersport görünümünde güzel başlangıç motorlarıdır.
    İlk başta 600'lük motor ile başlarsanız Allah korusun o macera çabuk biter.
    Umarım yanlış anlaşılmamışımdır.
    Saygılarımla.
    Kesinlikle katılıyorum. Arkadaşımda honda cbr 250 var bi süre sonra 600 lük alacağım diyor. Direk 600lük motor alırsam sonum kötü olabilir dedi. Motora olan hakimiyeti gercekten cok iyi. Hatta dövme bile yaptırdı koluna

    '' sürmek için yaşa yaşamak için sür '' diye