qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ninja 250r a baktın mı hiç? bakmadıysan bi onada bak derim. cbr250r dan daha gösterişli ve daha iyi diye düşünüyorum. yükseltmek istediğinde de ninja zx6r tavsiye ederim. hondayı nedense sevemedim ben ya
Hondalar ninjalara göre yakıtta daha cimri ama. 250r'a baktım kawaski markasını bir türlü sevemeidm zaten benim için şuanda alternatij başlangıç olarak honda cbr 125R görünüyor.