Hondalar ninjalara göre yakıtta daha cimri ama. 250r'a baktım kawaski markasını bir türlü sevemeidm zaten benim için şuanda alternatij başlangıç olarak honda cbr 125R görünüyor.
çok fark yok aralarında, performans olarak ninja daha önde

tabi daha ilk motosikletin olucaksa seçiminde doğrusun. daha sportif olsun diyorsan yamaha yzf r125 te olabilir. ama fiyatı biraz daha yüksek