ninja 250r a baktın mı hiç? bakmadıysan bi onada bak derim. cbr250r dan daha gösterişli ve daha iyi diye düşünüyorum. yükseltmek istediğinde de ninja zx6r tavsiye ederim. hondayı nedense sevemedim ben ya