• 19-05-2014, 01:08:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba ,

    R10'da büyük kesim aşa yukarı biliyordur.

    Bilmeyenler için buradan paylaşmak istedim , bu katagori de daha çok kişi takıldığını varsayarak.


    AdBlock nedir ?

    Reklamları engeller , reklamsız bir ortamda takılırsınız.

    AdBlock'u kurmak oldukça basittir.

    Kullandığınız tarayıcılara eklenti olarak kurabilirsiniz tamamen ücretsizdir.


    Chrome için
    TIKLA
    Firefox için
    TIKLA

    Diğerleri için kendiniz aratabilirsiniz google amcadan.

    Bilmeyenler olduğunu düşünerek paylaşmak istedim.

    Buraya kadar geldiğine göre bi yorum atarsın artık
  • 19-05-2014, 01:20:43
    #2
    Bilmiyordum çok teşekkürler. Yarin ilk isim denemek olacak.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 19-05-2014, 01:25:54
    #3
    Site sahipleri genelde reklam yayınlayarak ekmek parası kazanıyor, ben bir webmaster forumunda insanlara reklamları engellemeyi öğretenleri veya teşvik edenleri görünce bazen donup kalıyorum açıkcası.
  • 19-05-2014, 01:30:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KurnazayRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site sahipleri genelde reklam yayınlayarak ekmek parası kazanıyor, ben bir webmaster forumunda insanlara reklamları engellemeyi öğretenleri veya teşvik edenleri görünce bazen donup kalıyorum açıkcası.
    reklam görmek istemeyen bir kişi , reklama tıklar mı ?

    Tek taraflı bakmayın lütfen.
  • 19-05-2014, 01:33:16
    #5
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam görmek istemeyen bir kişi , reklama tıklar mı ?

    Tek taraflı bakmayın lütfen.
    Konunuza ilk yorumu atan kişinin ne yazdığına bakarsanız beni anlarsınız o zaman belki, tartışmak istemiyorum görüşümü bildirdim sadece, hayırlı geceler.
  • 19-05-2014, 01:55:35
    #6
    KurnazayRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunuza ilk yorumu atan kişinin ne yazdığına bakarsanız beni anlarsınız o zaman belki, tartışmak istemiyorum görüşümü bildirdim sadece, hayırlı geceler.
    Bilmesinler, öğrenmesinler, tıklasınlar kazanalım diyorsun yani..
  • 19-05-2014, 02:00:51
    #7
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmesinler, öğrenmesinler, tıklasınlar kazanalım diyorsun yani..
    Yazdım ya, okuman yok mu? varsa yazdım oku he yoksa tekrar yazsam yine anlamazsın...
  • 19-05-2014, 02:03:27
    #8
    KurnazayRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdım ya, okuman yok mu? varsa yazdım oku he yoksa tekrar yazsam yine anlamazsın...
    Tamam.
  • 19-05-2014, 02:43:14
    #9
    + Flash banner ve videoları engelleyen uygulama var onuda tavsiye ederim