Konu
Reklam engelleyici ( adblock ) kullanmayanlara öneri.
19-05-2014, 01:20:43
#2
PiSLiCk_06
Bilmiyordum çok teşekkürler. Yarin ilk isim denemek olacak.
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi