Konu
Reklam engelleyici ( adblock ) kullanmayanlara öneri.
19-05-2014, 01:55:35
#6
Webcontroller
KurnazayRap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konunuza ilk yorumu atan kişinin ne yazdığına bakarsanız beni anlarsınız o zaman belki, tartışmak istemiyorum görüşümü bildirdim sadece, hayırlı geceler.
Bilmesinler, öğrenmesinler, tıklasınlar kazanalım diyorsun yani..