R10'da büyük kesim aşa yukarı biliyordur.
Bilmeyenler için buradan paylaşmak istedim , bu katagori de daha çok kişi takıldığını varsayarak.
AdBlock nedir ?
Reklamları engeller , reklamsız bir ortamda takılırsınız.
AdBlock'u kurmak oldukça basittir.
Kullandığınız tarayıcılara eklenti olarak kurabilirsiniz tamamen ücretsizdir.
Chrome için
TIKLA
Firefox için
TIKLA
Diğerleri için kendiniz aratabilirsiniz google amcadan.
Bilmeyenler olduğunu düşünerek paylaşmak istedim.
varsa yazdım oku he yoksa tekrar yazsam yine anlamazsın...