Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmesinler, öğrenmesinler, tıklasınlar kazanalım diyorsun yani..
Yazdım ya, okuman yok mu? varsa yazdım oku he yoksa tekrar yazsam yine anlamazsın...