• 04-05-2014, 23:00:39
    #1
    Evde iki tane bilgisayar var. Masaüstü , Dizüstü

    Dizüstü ( Windows 7 Premium kullanıyorum )
    Masaüstü ( Windows XP )

    Bilindiği üzere Microsoft, Windows XP desteğini 8 Nisan 2014 tarihinde kesti . Bu tarihten sonra bende işletim sistemini değiştirmeyi düşündüm. Windows 7 kaldıracağını pek düşünmüyorum o nedenle Windows 8 kurmayı düşündüm.


    Siz bu tarihten sonra işletim sistemini değiştirdiniz mi ? Değiştirecek misiniz ?


    Ne yapmamı önerirsiniz ?



    Bununla ilgili çok güzel bir yazı yazılmış . Microsoft’un Windows XP’ye Desteğini Kesmesi Ne Anlama Geliyor?
  • 04-05-2014, 23:41:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Linux kardeşliği. Ubuntu'ya geç.
  • 05-05-2014, 00:39:27
    #3
    Windows' un en stabil işletim sistemi Windows 7 bence Bir süredir Win 8 kullanıyorum ama, pek tavsiye etmiyorum. Dengesiz biraz
  • 05-05-2014, 00:49:27
    #4
    XP'yi orjinal kullanmıyorsanız destek olayı pekde bağlamıyor hani. Takıl kafana göre