Evde iki tane bilgisayar var. Masaüstü , Dizüstü
Dizüstü ( Windows 7 Premium kullanıyorum )
Masaüstü ( Windows XP )
Bilindiği üzere Microsoft, Windows XP desteğini 8 Nisan 2014 tarihinde kesti . Bu tarihten sonra bende işletim sistemini değiştirmeyi düşündüm. Windows 7 kaldıracağını pek düşünmüyorum o nedenle Windows 8 kurmayı düşündüm.
Siz bu tarihten sonra işletim sistemini değiştirdiniz mi ? Değiştirecek misiniz ?
Ne yapmamı önerirsiniz ?
Bununla ilgili çok güzel bir yazı yazılmış . Microsoftun Windows XPye Desteğini Kesmesi Ne Anlama Geliyor?
Windows XP kullanıyorum. İşletim sistemini değiştirmeli miyim?
3
●270
- 05-05-2014, 00:49:27XP'yi orjinal kullanmıyorsanız destek olayı pekde bağlamıyor hani.
Takıl kafana göre
Ubuntu'ya geç.
Bir süredir Win 8 kullanıyorum ama, pek tavsiye etmiyorum. Dengesiz biraz