Konu
Windows XP kullanıyorum. İşletim sistemini değiştirmeli miyim?
05-05-2014, 00:49:27
#4
DarksPrince
XP'yi orjinal kullanmıyorsanız destek olayı pekde bağlamıyor hani.
Takıl kafana göre