Evde iki tane bilgisayar var. Masaüstü , Dizüstü

Dizüstü ( Windows 7 Premium kullanıyorum )
Masaüstü ( Windows XP )

Bilindiği üzere Microsoft, Windows XP desteğini 8 Nisan 2014 tarihinde kesti . Bu tarihten sonra bende işletim sistemini değiştirmeyi düşündüm. Windows 7 kaldıracağını pek düşünmüyorum o nedenle Windows 8 kurmayı düşündüm.


Siz bu tarihten sonra işletim sistemini değiştirdiniz mi ? Değiştirecek misiniz ?


Ne yapmamı önerirsiniz ?



Bununla ilgili çok güzel bir yazı yazılmış . Microsoft’un Windows XP’ye Desteğini Kesmesi Ne Anlama Geliyor?