Evde iki tane bilgisayar var.
Masaüstü ,
Dizüstü
Dizüstü ( Windows 7 Premium kullanıyorum )
Masaüstü ( Windows XP )
Bilindiği üzere
Microsoft, Windows XP
desteğini 8 Nisan 2014 tarihinde
kesti . Bu tarihten sonra bende işletim sistemini değiştirmeyi düşündüm. Windows 7 kaldıracağını pek düşünmüyorum o nedenle Windows 8 kurmayı düşündüm.
Siz bu tarihten sonra işletim sistemini değiştirdiniz mi ? Değiştirecek misiniz ? Ne yapmamı önerirsiniz ?
Bununla ilgili çok güzel bir yazı yazılmış .
Microsoftun Windows XPye Desteğini Kesmesi Ne Anlama Geliyor?