Elden Bankaya Para Yatırmak ve Vergi İlişkisi
6
●5.534
- 04-05-2014, 21:31:12zaten bankamatik para kartımı sokup kendi hesabıma yatırıcam.. mesela ailemden aldığım para vs olamaz mı bu?ertu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2014, 22:52:53Ne yani ben özel bir şirkette müdür pozisyonunda çalışıyorum maaşımda 5bin lira hepside bankaya yatıyor genemi veri kesicekler (örnek gösterdim
)
- 04-05-2014, 23:00:15Hocam maliyeye herhangi bir söylemde bulunurken size önce söylediğiniz bu şeye kendiniz inandınız mı diye sorarlar.
Siz inandıysanız ve onlarıda inandırabildiyseniz sorun yok. Ancak sürekli hesabınıza yatırdığınız paranın hesabı daha doğrusu kaynağı sorulacaktır ki sürekli ailemden geliyora bir yere kadar inanacaktır. Rakamı tam hatırlamıyorum ancak aylık 3000+ olan hesaplar inceleniyor diye biliyorum. Siz toprak kazıp tek seferliğine 5 TL bile para alsanız bunun vergisini ödemek zorundasınız.
Zaten belirli bir rakamı (bunuda tam hatırlamıyorum sanırım 6 yada 8 bindi) geçince devlet sizden o vergiyi otomatik kesiyorAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-05-2014, 23:05:27Bu arada maaşları bankaya yatanların maaşlarından devlet zaten vergi almıyormu? alıyor neyin davasıdırki buutku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2014, 23:07:20Tamam işte hocam belirli bir tutarı geçtikten sonra alıyor. Bunun dışında ki brüt ise sigorta ödemesi onu da iş veren karşılıyorAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)