arkadaşlar sene içerisinde 20 bin liradan fazla geliriniz olduğunda hesabın incelemeye alınma şansı var bildiğiniz gibi.. bankamatikten direk kendi hesabıma para yatırdığımda da bu limit dahil mi? yoksa sadece hesapdışı gelen ödemeler için mi geçerli