Hocam maliyeye herhangi bir söylemde bulunurken size önce söylediğiniz bu şeye kendiniz inandınız mı diye sorarlar.
Siz inandıysanız ve onlarıda inandırabildiyseniz sorun yok. Ancak sürekli hesabınıza yatırdığınız paranın hesabı daha doğrusu kaynağı sorulacaktır ki sürekli ailemden geliyora bir yere kadar inanacaktır. Rakamı tam hatırlamıyorum ancak aylık 3000+ olan hesaplar inceleniyor diye biliyorum. Siz toprak kazıp tek seferliğine 5 TL bile para alsanız bunun vergisini ödemek zorundasınız.
Ne yani ben özel bir şirkette müdür pozisyonunda çalışıyorum maaşımda 5bin lira hepside bankaya yatıyor genemi veri kesicekler (örnek gösterdim

)
Zaten belirli bir rakamı (bunuda tam hatırlamıyorum sanırım 6 yada 8 bindi) geçince devlet sizden o vergiyi otomatik kesiyor