teknomag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu kandilde maalesef bazı yakınlarım ve akrabalarım yanımda yok kabiristan ziyareti yaptım bu kandil diğer kandillerden maalesef daha zor geçiyor bizim için.Annehanemi kaybetmemin üzünütüsünü maalesef atlatabilmiş değilim.
Rabbim bu güzel günler vesilesi ile inş.BARIŞ,MUTLULUK,SAĞLIK versin hepimize.