Bir Regaip kandiline daha ulaştık çok şükür, tüm r10 ailesinin Regaip kandili mübarek olsun
ALLAH razı olsun iyiki konuyu açıp bir kere daha hatırlattın.
bu kandilde maalesef bazı yakınlarım ve akrabalarım yanımda yok kabiristan ziyareti yaptım bu kandil diğer kandillerden maalesef daha zor geçiyor bizim için.Annehanemi kaybetmemin üzünütüsünü maalesef atlatabilmiş değilim.
Rabbim bu güzel günler vesilesi ile inş.BARIŞ,MUTLULUK,SAĞLIK versin hepimize.