• 01-05-2014, 17:34:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Semanın kapılarının sonuna kadar açılıp rahmetin sağanak sağanak yağdığı böyle bir gecede düşen damlaların sizi sırılsıklam etmesi dileğiyle Regaib kandiliniz mübarek olsun,

    Regaip gecesi Recep ayının ilk Cuma gecesidir ve Regaib Kandilidir.Bu özel gecede Allahü Teala(c.c) mümin kullarına ragibetler,yani ihsan ve ikramlar yapar.

    Bu gecede yapılan dualar reddedilmez ve namaz ,oruç sadaka gibi ibadetlere kat kat sevap kazanılır.Bu gece hürmet edenler affedilir.
    Recep ayının her gecesi kıymetlidir.Her Cuma gecesi de değerlidir.Bu iki kıymetli gece bir araya gelince daha da kıymetli olmaktadır.
    Hadis-i Şeriflerde buyrulmuşturki;

    Recep ALLAH (c.c) tealanın ayıdır.Recep ayına ikram edene,saygı gösterene,ALLAH (c.c) dünyada ve ahirette ikram eder.

    Recep ayının ilk Cuma gecesinin ihya edene,saygı gösterene,ALLAH (c.c)ü teala kabir azabı vermez.Dualarını kabul eder.

    Dualarınızda bizide unutmayın,
    Sevgiler,

  • 01-05-2014, 18:38:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kimse yorum atmamış çok yazık oysaki saçma sapan muhabbet olsa matrak olsa hemen damlarlar Allah razı olsun kardeşim seninkide kutlu olsun.
  • 01-05-2014, 22:07:58
    #3
    Allah razı olsun kardeşim seninkide kutlu olsun.
  • 01-05-2014, 22:12:40
    #4
    Allah Razı Olsun insanlığa rahmet olur inşallah.
  • 23-04-2015, 17:52:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bir Regaip kandiline daha ulaştık çok şükür, tüm r10 ailesinin Regaip kandili mübarek olsun
  • 23-04-2015, 19:13:12
    #6
    Kandiliniz Mübarek olsun arkadaşlar
  • 23-04-2015, 19:45:34
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkesin Kandili mübarek olsun.
  • 23-04-2015, 20:43:10
    #8
    Rabbim razı olsun.

    Kandiliniz mübarek olsun.
  • 23-04-2015, 23:34:34
    #9
    İşim Gereği Yarın Cuma Namazına Gidemiyeceğim.Bu Hafta Gidememek Çok Koyucak