• 01-05-2014, 13:22:06
    #1
    Yıllardır sivilcelerle başım dertteydi halen de dertte. 2013 de tedavime başlamıştım fakat dayanamayıp bıraktım. Ortalama iki ay kullanmıştım ama yinede çok güzel bir yüze sahip olmuştum tedavi bitmeden. Tabi bıraktığım için tekrar nuksetti. 10 15 gün önce tekrar başladım roaccutane tedavisine çok zor geçiyor ama sonucu için dayanmak gerekiyor. Yüzüm dehşet şekilde.

    Sivilcelerle başı dertte olan arkadaşlar veya ilaçla iligli soruları olan arkadaşların sorularını yanıtlayabilirim.
    Saygılar

    TEDAVİ SÜRECİ

    1. AY
    Çok ağır geçtiğini söylemem gerek. Söyleyeceklerim sizi korkutmasın sonu güzel olacak ama 1. ay çok zorlandım.
    1 haftanın sonunda dudaklarda kuruma başladı. 2. hafta burun kanaması başladı çok felaket bir kanama yaşıyorum. Yorucu hissediyorsunuz birde agresif tabi.

    2. AY
    2 ay kanamalar yavaşladı hatta yok oldu diyebilirim ama bu seferde yılan derisi değiştirir gibi suratım pullanıp dökülmeye başladı bu iyi bir şey merak etmeyin pek fiziksel olarak iyi görünmüyor suratınızın pullanması dışardan ama olsun sabredin. 2. ayımın ortasındayım şuan herşey çok güzel iyi gidiyor gelişmeleri buradan aktaracağım...
  • 01-05-2014, 14:25:09
    #2
    İşe yarıyor mu hocam? Nedir bu maske falan mı? Yoksa sivilcenin üstüne falan mı sürülüyor?
  • 01-05-2014, 14:26:10
    #3
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yarıyor mu hocam? Nedir bu maske falan mı? Yoksa sivilcenin üstüne falan mı sürülüyor?
    Evet kesinlikle işe yarıyor çoğu cilttede başarılı %99.9'a kadar. Normal bildiğimiz hap kapsül tok karnına içiyorum merhem jel vb bişey değil.
  • 01-05-2014, 14:30:43
    #4
    Peki bıraktıktan sonra tekrarlıyormu ?

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-05-2014, 14:32:18
    #5
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bıraktıktan sonra tekrarlıyormu ?

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ben 2 ay kullandım 6 ay kullanmam gerekiyordu. Tekrarlamıyor diye biliyorum ama ben yarıda kestiğim için tekrarladı.
  • 01-05-2014, 14:33:10
    #6
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kesinlikle işe yarıyor çoğu cilttede başarılı %99.9'a kadar. Normal bildiğimiz hap kapsül tok karnına içiyorum merhem jel vb bişey değil.
    Fiyatı nedir? Her eczanede bulabilir miyim? Birde herhangi bir yan etkisi falan var mı? Son olarak aldığımızda illaki 6 ay mı kullanmamız gerekiyor?
  • 01-05-2014, 14:34:30
    #7
    etrafımda 25 26 yaşında bir çok arkadaşım var hala bu dertle uğraşıyorlar çok şükür bende ergenlikte de sonrasında da hiç olmadı bebeksi tenimi hergün yüzümü arap sabunuyla yıkamaya borçlu olduğumu düşünüyorum
  • 01-05-2014, 14:35:50
    #8
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı nedir? Her eczanede bulabilir miyim? Birde herhangi bir yan etkisi falan var mı? Son olarak aldığımızda illaki 6 ay mı kullanmamız gerekiyor?
    Fiyatı bana bir kutusu 25 tlye patlamıştı diğer kutuyuda parayla almıştım oda 50 tl idi.
    Her eczanede bulamazsınız ayrıca doktor yazmadan alamıyorsunuz hayati risk taşıyan bir ilaç, ilacı alırken reşit değilseniz veli imzası gerekiyor reşitseniz siz imza atıyorsunuz her ay kan tahlilleri yaptırıyorsunuz. Tedavi süreci 6 ay evet.
  • 01-05-2014, 14:36:02
    #9
    Bunu doktor kontrol sonrası veriyor diye biliyorum ben. ( Kan tahlili de gerekiyor galiba ) Bende sivilce değil de sivilce izleri ve çukurluklar var bi kaç tane krem kullanıyorum ama çok fazla faydasını gördüm diyemem. Gözle görülür şekilde bi değişiklik olmadı.

    Varsa önerileriniz sevinirim.