etrafımda 25 26 yaşında bir çok arkadaşım var hala bu dertle uğraşıyorlar çok şükür bende ergenlikte de sonrasında da hiç olmadı bebeksi tenimi hergün yüzümü arap sabunuyla yıkamaya borçlu olduğumu düşünüyorum