Yıllardır sivilcelerle başım dertteydi halen de dertte. 2013 de tedavime başlamıştım fakat dayanamayıp bıraktım. Ortalama iki ay kullanmıştım ama yinede çok güzel bir yüze sahip olmuştum tedavi bitmeden. Tabi bıraktığım için tekrar nuksetti. 10 15 gün önce tekrar başladım roaccutane tedavisine çok zor geçiyor ama sonucu için dayanmak gerekiyor. Yüzüm dehşet şekilde.
Sivilcelerle başı dertte olan arkadaşlar veya ilaçla iligli soruları olan arkadaşların sorularını yanıtlayabilirim.
Saygılar
TEDAVİ SÜRECİ 1. AY
Çok ağır geçtiğini söylemem gerek. Söyleyeceklerim sizi korkutmasın sonu güzel olacak ama 1. ay çok zorlandım.
1 haftanın sonunda dudaklarda kuruma başladı. 2. hafta burun kanaması başladı çok felaket bir kanama yaşıyorum. Yorucu hissediyorsunuz birde agresif tabi.
2. AY
2 ay kanamalar yavaşladı hatta yok oldu diyebilirim ama bu seferde yılan derisi değiştirir gibi suratım pullanıp dökülmeye başladı bu iyi bir şey merak etmeyin pek fiziksel olarak iyi görünmüyor suratınızın pullanması dışardan ama olsun sabredin. 2. ayımın ortasındayım şuan herşey çok güzel iyi gidiyor gelişmeleri buradan aktaracağım...