hesaplamadan nasıl böyle bir kanıya vardınız merak ettim. vergiler dahil 10 kat fazlası gelir dediğinizin. suyu bedava sandınız sanırım.
Evet hocam evlerde kullandığımız sular bedava gibi birşey. Siz 0.5lt lik 50kuruş pet şişe sular ile karşılaştırdınız sanırım. Ciddi anlamda bedava gibi birşey.
Yeni uygulamaya göre su fiyatı, konutlarda ayda 10 metreküpe kadar kullanımda 2,41 TL´den 2,40 TL´ye, 11-20 metreküp arası kullanımda 3,61 TL´den 3,60 TL´ye, 21 metreküpten fazla kullanımda ise 4,81 TL´den 4,79 TL´ye düştü.
10m3 de 2.5tl birşey ödüyorsunuz,kaybınızı hesaplayın. Bildiğimden değil iski sitesinden baktım yanlışım varsa affola