• 24-04-2014, 22:59:34
    #10
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Liradan fazla olacağını sanmam.Ben asıl boşa akan suya üzüldüm Evi su basmamıştır inş ?
    Aynen hocam israf.. su basmamis olduğu gibi akmis. Allah affetsin beni
  • 24-04-2014, 23:17:16
    #11
    geçmiş olsun kaba bir hesapla 30 TL ye yakın birşey yapıyor
  • 24-04-2014, 23:30:56
    #12
    Geçen sene bizde ofiste bir kere sular kesikken komple açık bırakmış ve su gece gelince sabaha kadar boş akmıştı. Kaba hesapla en az 4-5 saat akmıştı ama o ay toplam 10-20tl fatura gelmişti. Diğer arkadaşların dediği gibi maddi olarak fazla bir şey gelmiyor ama işte israf oldu dikkat etmek lazım.
  • 24-04-2014, 23:31:02
    #13
    Parası boşverde zaten kıtlık var ahbe gardaşım
  • 25-04-2014, 13:03:06
    #14
    Bu kuraklıkta çok kötü olmuş hocam
  • 25-04-2014, 15:16:10
    #15
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Liradan fazla olacağını sanmam.Ben asıl boşa akan suya üzüldüm Evi su basmamıştır inş ?
    hesaplamadan nasıl böyle bir kanıya vardınız merak ettim. vergiler dahil 10 kat fazlası gelir dediğinizin. suyu bedava sandınız sanırım.
  • 25-04-2014, 17:58:44
    #16
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplamadan nasıl böyle bir kanıya vardınız merak ettim. vergiler dahil 10 kat fazlası gelir dediğinizin. suyu bedava sandınız sanırım.
    Arkadaş 1 metreküp yaklaşık demişti onun için öyle dedim.Metreküpü 5 lira falandır.
  • 25-04-2014, 18:13:41
    #17
    Hocam aman dikkat edin bidaha yapmayın :S
  • 26-04-2014, 00:25:06
    #18
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplamadan nasıl böyle bir kanıya vardınız merak ettim. vergiler dahil 10 kat fazlası gelir dediğinizin. suyu bedava sandınız sanırım.
    Evet hocam evlerde kullandığımız sular bedava gibi birşey. Siz 0.5lt lik 50kuruş pet şişe sular ile karşılaştırdınız sanırım. Ciddi anlamda bedava gibi birşey.

    Yeni uygulamaya göre su fiyatı, konutlarda ayda 10 metreküpe kadar kullanımda 2,41 TL´den 2,40 TL´ye, 11-20 metreküp arası kullanımda 3,61 TL´den 3,60 TL´ye, 21 metreküpten fazla kullanımda ise 4,81 TL´den 4,79 TL´ye düştü.

    10m3 de 2.5tl birşey ödüyorsunuz,kaybınızı hesaplayın. Bildiğimden değil iski sitesinden baktım yanlışım varsa affola