• 26-04-2014, 00:44:31
    #19
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam evlerde kullandığımız sular bedava gibi birşey. Siz 0.5lt lik 50kuruş pet şişe sular ile karşılaştırdınız sanırım. Ciddi anlamda bedava gibi birşey.

    Yeni uygulamaya göre su fiyatı, konutlarda ayda 10 metreküpe kadar kullanımda 2,41 TL´den 2,40 TL´ye, 11-20 metreküp arası kullanımda 3,61 TL´den 3,60 TL´ye, 21 metreküpten fazla kullanımda ise 4,81 TL´den 4,79 TL´ye düştü.

    10m3 de 2.5tl birşey ödüyorsunuz,kaybınızı hesaplayın. Bildiğimden değil iski sitesinden baktım yanlışım varsa affola
    10m3'e kadar her m3 için 2,4 TL'dir.

    İski'nin sitesinde 3,9TL'lik bir rakam var, m3 başına. http://www.iski.gov.tr/web/statik.aspx?KID=1000484

    Önemli olan suyun ücreti değil, suyun kendisi.
  • 27-04-2014, 21:54:27
    #20
    Musluğu açıyoruz suyu gelmiyor sonra pat diye geliyor, üstelik yeni değişdirdim musluğu. Neden acaba
  • 27-04-2014, 22:09:50
    #21
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Musluğu açıyoruz suyu gelmiyor sonra pat diye geliyor, üstelik yeni değişdirdim musluğu. Neden acaba
    Hocam benzer bir durum bizim dükkanda yaşanmıştı. Sular kesikti, eleman açmış, su akmayınca da kapatmayı unutuş. Ondan sonra geceden sabaha kadar akmış. Fatura normalde 100 lira kadar geliyordu o ay 400 liraydı galiba.