Geçen sene bizde ofiste bir kere sular kesikken komple açık bırakmış ve su gece gelince sabaha kadar boş akmıştı. Kaba hesapla en az 4-5 saat akmıştı ama o ay toplam 10-20tl fatura gelmişti. Diğer arkadaşların dediği gibi maddi olarak fazla bir şey gelmiyor ama işte israf oldu dikkat etmek lazım.