• 17-04-2014, 16:51:54
    #1
    . . . .
  • 17-04-2014, 16:54:17
    #2
    Sütden mi çıktı ?
  • 17-04-2014, 16:59:08
    #3
    Kurumsal PLUS
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sütden mi çıktı ?
    Bende onu soracaktım
  • 17-04-2014, 17:02:09
    #4
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    ve sen r10'a yazıyorsun, topukla dostum, topukla, kaç zabıtaya haber ver, polise haber ver, ya da bizim köyde ki gibi yılanlardan anlayan yaşlı bi amca bul, onu eve sok,
  • 17-04-2014, 17:05:43
    #5
    Sutu tencereye dokerken hicbisey yoktu
  • 17-04-2014, 17:05:34
    #6
    yılanlar süt sever kokusuna gelmiştir yaşıyormu
  • 17-04-2014, 17:23:21
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben kestane toplamaya gittiğimde ormana kestane delik gibi bir yere düştü bende çocuk aklı ile elimi sokmuştum kuyruğundan tutup çektim yılanı bir kaçışım vardı hala korkudan ormana gittiğimde göremediğim yere basmıyorum sen hala o evdesin helal olsun hocam valla
  • 17-04-2014, 17:32:49
    #8
    Bizde hep evde süt kaynatır yoğurt yaparız ama hiç yılana denk gelmedik. Bu arada o 20 cm' lik cismin son durumu nedir ? Hala sütün içindemi yoksa attınızmı ? Fotoğraf eklerseniz iyi olur.
  • 17-04-2014, 17:37:18
    #9
    Yilan hala duruyor icinde 2-3 tane olabilir resmini cekicem