Bizde hep evde süt kaynatır yoğurt yaparız ama hiç yılana denk gelmedik. Bu arada o 20 cm' lik cismin son durumu nedir ? Hala sütün içindemi yoksa attınızmı ? Fotoğraf eklerseniz iyi olur.