Evde Yılan Çıktı Ne Yapmalıyım?? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evde Yılan Çıktı Ne Yapmalıyım??
88
●
15.459
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Evde Yılan Çıktı Ne Yapmalıyım??
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
17-04-2014, 19:00:08
#19
Mesut78
GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
Azok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu da benim arkadaş
Yılancı mehmet bu
17-04-2014, 19:01:45
#20
MuStaFaa
17-04-2014, 19:22:57
#21
Nunogomes
Sutu aldiginiz zaman icindeydi galiba. Cunku apamartmanda oturuyorsaniz yilan duvardan vs. tirmanamaz.
GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
17-04-2014, 19:34:13
#22
ErkanEkin
hocam uzun kepçe felan yokmu çıkarın kafasınıda görelim keratayı
17-04-2014, 19:44:30
#23
MuStaFaa
Arkadaslar biranda korkmustum anasi babasi vardir diye. Sutu suzdum tencerenin alti kararmis sutu yakmisiz. Tencereyi bole gorunce soke olduk
17-04-2014, 19:45:39
#24
Gocmen
Son durum nedir hocam merak ettim?
17-04-2014, 19:49:16
#25
Shrin
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buda bizim arkadaşın evde beslediği yılancığı
Adı Adolf
Allah'ım bana da nasip etse ya bundan 1 tanecik
17-04-2014, 19:51:39
#26
FoRgEd
17-04-2014, 20:01:44
#27
FFaruXX
çubukla dürtsene bi neymiş bakalım merak ettim sen etmedin mi
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler