• 07-08-2014, 15:37:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerika hakkında birkaç belgesel izlerseniz sistemi daha anlayabilirsiz hocam
    izledim anlamadım
  • 07-08-2014, 16:28:16
    #11
    jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izledim anlamadım
    Bnede
  • 07-08-2014, 16:31:38
    #12
    Biz bunlarla övünürüz adamlar bilimiyle kültürüyle medeniyetiyle övünür. Biraz realist olalım hatalarımızı görelim kendimizi kandırmayalım adamlar altımızdaki toprağı alacak seviyeye geldiler biz hala misafirperverlikle övünüyoruz.

    Ülkemi kötülemiyorum ama çok gerideyiz çok cahiliz kendimizi geliştirmemiz lazım. En azından milletimiz çok cahil demekten önce çok cahil durumdayız kendimizi geliştirmemiz lazım dememiz gerekiyor. Ki zaten sorun da orada başlıyor, millet olarak kendimizi yeterli görüyoruz her konuda üstün olduğumuzu düşünüyoruz.

    Biraz eğri oturup doğru konuşmak lazım. Yoksa bu güzel vatanı elimizden almaları yakın görünüyor.
  • 07-08-2014, 16:33:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bnede :d :d :d
    :d :d
  • 07-08-2014, 16:34:30
    #14
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :d :d


    böyle koyunca smiley çıkmıyor bi kaç düzenleme yaptım

    Şimdi çıkıyor garip
  • 07-08-2014, 16:36:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    no problem

  • 07-08-2014, 16:41:18
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elma ile armutu karıştırmamak gerekir. Bilim, sanayi bakımından pek tabi yapılacak çok iş var. Lakin insani değerler ve ahlak bakımından avrupadan da amerikadan da oldukça ilerdeyiz.

    Ünlü bir düşünürün dediği gibi peygamberin son basamağına geldiği bu yolda biz merdivendeyiz, onlar ise daha ilk basamakta bile değiller. Bu yolda peygamberi izledikçe daha çıkılacak basamaklar var.
  • 07-08-2014, 16:42:49
    #17
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ,
    ülkemizi kötü düşürenler , medeni değilmişiz gibi gösteren bazı arkadaşlar var bilen bilir.

    Örneğin : bir video izliyoruz dış ülkede çekilmiş ( kızı öpüyor adam )
    Türkiye olsa adamı linç ederler diye yorum geliyor.
    Evet doğru ederiz , bizim hatunumuz bizim kraliçem izdir başkasının ona dokunmasına asla tahammül edemeyiz.


    Bakınız bir filmden alıntı 2 görüntü vericem ne kadar doğru bilmiyorum gözümle şahit olmadım. Filmin adı ( Umudunu Kaybetme ) 1980 ler de geciyor girişimci ve zengin olan biriyle ilgili.

    1 görüntü işe gidenler vb vb.

    Ayaklarının altın daki adam :


    Bakın bizim ülkemizde böyle bir şey olsa , durmayıp yolunuza devam edermisiniz ?
    Ben durur yardımcı olurum , lakin onların filminde gördüğüm görüntüde her kes işene gidiyor.

    Tabiki de her insanımız bir olmuyor fakat Çoğunluk olarak iyi niyetliyiz ve yardım sever bir toplumuz.
    başkasının sevgilisi nasıl senin hatunun, kraliçen oluyor anlamış değilim
  • 07-08-2014, 16:44:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasının sevgilisi nasıl senin hatunun, kraliçen oluyor anlamış değilim
    Başkasının hatunu ne demek ?

    Yabancı videolarda kızın sevgili(yani erkek arkadaşı) yanında oldugu halde gelip başkası öpdüğü taktirde bile bişey yapmıyorlar pek , ama aynısını tr de olsa adamı linç ederler.

    Anladın mı ?