Biz bunlarla övünürüz adamlar bilimiyle kültürüyle medeniyetiyle övünür. Biraz realist olalım hatalarımızı görelim kendimizi kandırmayalım adamlar altımızdaki toprağı alacak seviyeye geldiler biz hala misafirperverlikle övünüyoruz.

Ülkemi kötülemiyorum ama çok gerideyiz çok cahiliz kendimizi geliştirmemiz lazım. En azından milletimiz çok cahil demekten önce çok cahil durumdayız kendimizi geliştirmemiz lazım dememiz gerekiyor. Ki zaten sorun da orada başlıyor, millet olarak kendimizi yeterli görüyoruz her konuda üstün olduğumuzu düşünüyoruz.

Biraz eğri oturup doğru konuşmak lazım. Yoksa bu güzel vatanı elimizden almaları yakın görünüyor.