themeking adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avrupada bu sistemi kullanıyordu. Roman, bulgar çingeneleri avrupaya getirip düşük işçi ücreti ödeyip kendi vatandaşına işsizlik parası veriyor ama bu durum bizde farklı tabiki.
Dost acı söyler maalesef. Biz böyle uyumaya devam ettikçe, aklımızı çalıştırmadıkça ve düşünmedikçe daha çok yiyecekler bizi.
Oysa her cuma namazına gittiğinizde hutbenin sonunda imam diyor ki Şüphesiz Allah, adaleti, iyilik yapmayı, yakınlara yardım etmeyi emreder; hayâsızlığı, fenalık ve azgınlığı da yasaklar. O, DÜŞÜNÜP tutasınız diye size öğüt veriyor.
Bizler artık düşünmeyi hepten bıraktık.