Bu caps'i aldığınız videoda haksızlık var. Neden ?
İyi giyinimli birisi öksürerek insanların içinde yere düşüyor. Yani insanlrın olanların şahidi.
Ama bu resimde yatan insan kimsesiz, belki tinerci vs vs orada yerde yatıyor.

Ben olsam elimi bile sürmezdim bu adama. Ne çıkacağı belli değil çünkü.
Bizim memlekette de bir sürü balicisi tinercisi var onların elinden tutup gel kardeşim kalk ayağa diyen var mı ?

Peki, ilim bilim konusunda ? onun kıyaslamasını hiç yapmayalım isterseniz

Ülkeyi kötülemek değil aslında, gurbetçi kafasıyla düşünün. " Ah Türkiye'm canım Türkiye'm çok özledim - ne mutlu Türkü'm diyene " E kardeş gel ülkene zorla mı tutuyorlar ?
" Biz var çok sevmek ama yaşam şartları izin vermemek "
" Doştlanda biz böyle yapıyor "
" Pariste çöpçüler bile şu kadar maaş alıyor "

Umarım anlatabilmişimdir.