Merhaba ,
ülkemizi kötü düşürenler , medeni değilmişiz gibi gösteren bazı arkadaşlar var bilen bilir.
Örneğin : bir video izliyoruz dış ülkede çekilmiş ( kızı öpüyor adam )
Türkiye olsa adamı linç ederler diye yorum geliyor.
Evet doğru ederiz , bizim hatunumuz bizim kraliçem izdir başkasının ona dokunmasına asla tahammül edemeyiz.
Bakınız bir filmden alıntı 2 görüntü vericem ne kadar doğru bilmiyorum gözümle şahit olmadım. Filmin adı ( Umudunu Kaybetme ) 1980 ler de geciyor girişimci ve zengin olan biriyle ilgili.
1 görüntü işe gidenler vb vb.

Ayaklarının altın daki adam :
Bakın bizim ülkemizde böyle bir şey olsa , durmayıp yolunuza devam edermisiniz ?
Ben durur yardımcı olurum , lakin onların filminde gördüğüm görüntüde her kes işene gidiyor.
Tabiki de her insanımız bir olmuyor fakat Çoğunluk olarak iyi niyetliyiz ve yardım sever bir toplumuz.
başkasının sevgilisi nasıl senin hatunun, kraliçen oluyor anlamış değilim