650.000 TL ile neler yapılır?
66
●4.401
- 10-04-2014, 22:56:03Kuran mantık işi değildir. İnanır ya da inanmazsın. Kesin ölçüleri olduğu için faizdir, bunun binlerce örneği vardır. Yani mantık ile hareket etmek kesinlikle şirke götürür.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yere yatırım yapmak ticaret manasına geliyor. Diğer türlü üç verip beş almak oluyor. Zaten detaylı bir araştırma yaparsan bu konu hakkında seni mantıken tatmin edecek cevaplar yine bulabilirsiniz.
Ancak dediğim gibi mantık ile yürütülmez. Kesin ve kesin olarak biçilmiş emirlerin aksini söyleyemeyiz. - 11-04-2014, 00:25:37Hocam Benim dinim İslam, Ben namazımı kılarım,Duamı ederim, Dinimi tartışmam orası ayrı fakat,Faiz bana saçma geliyor sonuçta biz tefecilik yapmıyoruz 3 verip 5 alıyoruz derken,Bankaya veriyoruz banka bunu işletiyor,Sana Bir pay veriyor,netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski zamanlarda olsa faiz insanlar arasında kötü birşey olabilir günümüzde bizler bankaya para vermesek,İnsanlar bankadan alamadıgı parayı sagda solda arayacak o zaman asıl sorun ortaya çıkacak,Benim Düşüncem bu,Faiz günah mı günah onu tartışmıyorum burda...
Espiri yaptıgımı kim söyledi.HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanki R10'a Girişte parası olan giremez diye bir tabela var - 11-04-2014, 10:10:56Günahını bir kenara bırak, bence saçmalığın daniskası. İnsan parasını neden boşta tutar, neden milletine değilde bankalara hizmet eder. Günah olan şey zaten insanlara hayrı olmayan bir iştir.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplum çalışmadan kazanmak yerine çalışarak üreterek kazanmayı benimsemeli aksi halde biz boş boş konuşurken birileride her zaman parayı götürecek bizim sırtımızdan. İnsanlar bugün vatan satıldı diye bağırırken zaten kendi eli ile satıyorlar vatanı, hepimiz satıyoruz bir ölçüde. Tabi ki suistimal edilen ve toplumun yararına olmayan her iş bu şekildedir, topluma faydası olan yanları mevcut fakat bundan daha çok para kazanma amacı olarak kullanılıyor, kimin parası? senin paran! Senin paran cebinden çıkıyor ve benim cebime gidiyor. Yani havadan üretilen bir para. Bunun en iyi ispatı neredeyse her vatandaşın bankaya borçlarının olmasıdır. - 11-04-2014, 12:59:15Üyeliği durdurulduHocam 650000 TL'si olan adam konu açar mı? Olmadığı için açmıştır muhtemelenCoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak etmiştir yani "acaba 650000 TL'si olanlar o parayı ne yapıyor" diye

Bi bizim dedemiz büyüklerimiz zengin değil