• 10-04-2014, 22:18:31
    #46
    Organik Tarım ...
  • 10-04-2014, 22:27:43
    #47
    zenginin malı züğürdün çenesini yorar
  • 10-04-2014, 22:56:03
    #48
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Faiz'e Günah diyorlar fakat Mantıklı Düşününce günah olur gibi durmuyor,Ha bir yere yatırım yapmışsın ha faiz gelmiş bence aynı şey,Faiz daha az kazandırır orası ayrı.
    Kuran mantık işi değildir. İnanır ya da inanmazsın. Kesin ölçüleri olduğu için faizdir, bunun binlerce örneği vardır. Yani mantık ile hareket etmek kesinlikle şirke götürür.

    Bir yere yatırım yapmak ticaret manasına geliyor. Diğer türlü üç verip beş almak oluyor. Zaten detaylı bir araştırma yaparsan bu konu hakkında seni mantıken tatmin edecek cevaplar yine bulabilirsiniz.

    Ancak dediğim gibi mantık ile yürütülmez. Kesin ve kesin olarak biçilmiş emirlerin aksini söyleyemeyiz.
  • 10-04-2014, 23:05:31
    #49
    din ile yaklaşanları bir kenara itip aklınızdan geçen en mantıklı işi yapın.
  • 11-04-2014, 00:25:37
    #50
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuran mantık işi değildir. İnanır ya da inanmazsın. Kesin ölçüleri olduğu için faizdir, bunun binlerce örneği vardır. Yani mantık ile hareket etmek kesinlikle şirke götürür.

    Bir yere yatırım yapmak ticaret manasına geliyor. Diğer türlü üç verip beş almak oluyor. Zaten detaylı bir araştırma yaparsan bu konu hakkında seni mantıken tatmin edecek cevaplar yine bulabilirsiniz.

    Ancak dediğim gibi mantık ile yürütülmez. Kesin ve kesin olarak biçilmiş emirlerin aksini söyleyemeyiz.
    Hocam Benim dinim İslam, Ben namazımı kılarım,Duamı ederim, Dinimi tartışmam orası ayrı fakat,Faiz bana saçma geliyor sonuçta biz tefecilik yapmıyoruz 3 verip 5 alıyoruz derken,Bankaya veriyoruz banka bunu işletiyor,Sana Bir pay veriyor,
    Eski zamanlarda olsa faiz insanlar arasında kötü birşey olabilir günümüzde bizler bankaya para vermesek,İnsanlar bankadan alamadıgı parayı sagda solda arayacak o zaman asıl sorun ortaya çıkacak,Benim Düşüncem bu,Faiz günah mı günah onu tartışmıyorum burda...

    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü espri.
    Espiri yaptıgımı kim söyledi.

    Sanki R10'a Girişte parası olan giremez diye bir tabela var
  • 11-04-2014, 00:55:04
    #51
    Enparaya koyup çatır çatır faiz yemek en iyisi.

    Nekadar saçma günah denilmesi. Bankalar bu paraları bizden faizle almıyor sanki
  • 11-04-2014, 04:16:35
    #52
    Arkadaş herkeste 50 100 değil 500 600 lira var. Bi bizde yok. Bi bize miras düşmüyor Bi bizim dedemiz büyüklerimiz zengin değil
  • 11-04-2014, 10:10:56
    #53
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enparaya koyup çatır çatır faiz yemek en iyisi.

    Nekadar saçma günah denilmesi. Bankalar bu paraları bizden faizle almıyor sanki
    Günahını bir kenara bırak, bence saçmalığın daniskası. İnsan parasını neden boşta tutar, neden milletine değilde bankalara hizmet eder. Günah olan şey zaten insanlara hayrı olmayan bir iştir.

    Toplum çalışmadan kazanmak yerine çalışarak üreterek kazanmayı benimsemeli aksi halde biz boş boş konuşurken birileride her zaman parayı götürecek bizim sırtımızdan. İnsanlar bugün vatan satıldı diye bağırırken zaten kendi eli ile satıyorlar vatanı, hepimiz satıyoruz bir ölçüde. Tabi ki suistimal edilen ve toplumun yararına olmayan her iş bu şekildedir, topluma faydası olan yanları mevcut fakat bundan daha çok para kazanma amacı olarak kullanılıyor, kimin parası? senin paran! Senin paran cebinden çıkıyor ve benim cebime gidiyor. Yani havadan üretilen bir para. Bunun en iyi ispatı neredeyse her vatandaşın bankaya borçlarının olmasıdır.
  • 11-04-2014, 12:59:15
    #54
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz şunu yapın desek sanki yapacaksınız hocam. 650.000 TL niz var konu acma zahmetine giriyorsunuz, hakkaten ilginç.
    Hocam 650000 TL'si olan adam konu açar mı? Olmadığı için açmıştır muhtemelen Merak etmiştir yani "acaba 650000 TL'si olanlar o parayı ne yapıyor" diye