netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuran mantık işi değildir. İnanır ya da inanmazsın. Kesin ölçüleri olduğu için faizdir, bunun binlerce örneği vardır. Yani mantık ile hareket etmek kesinlikle şirke götürür.

Bir yere yatırım yapmak ticaret manasına geliyor. Diğer türlü üç verip beş almak oluyor. Zaten detaylı bir araştırma yaparsan bu konu hakkında seni mantıken tatmin edecek cevaplar yine bulabilirsiniz.

Ancak dediğim gibi mantık ile yürütülmez. Kesin ve kesin olarak biçilmiş emirlerin aksini söyleyemeyiz.
Hocam Benim dinim İslam, Ben namazımı kılarım,Duamı ederim, Dinimi tartışmam orası ayrı fakat,Faiz bana saçma geliyor sonuçta biz tefecilik yapmıyoruz 3 verip 5 alıyoruz derken,Bankaya veriyoruz banka bunu işletiyor,Sana Bir pay veriyor,
Eski zamanlarda olsa faiz insanlar arasında kötü birşey olabilir günümüzde bizler bankaya para vermesek,İnsanlar bankadan alamadıgı parayı sagda solda arayacak o zaman asıl sorun ortaya çıkacak,Benim Düşüncem bu,Faiz günah mı günah onu tartışmıyorum burda...

HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü espri.
Espiri yaptıgımı kim söyledi.

Sanki R10'a Girişte parası olan giremez diye bir tabela var