gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enparaya koyup çatır çatır faiz yemek en iyisi.

Nekadar saçma günah denilmesi. Bankalar bu paraları bizden faizle almıyor sanki
Günahını bir kenara bırak, bence saçmalığın daniskası. İnsan parasını neden boşta tutar, neden milletine değilde bankalara hizmet eder. Günah olan şey zaten insanlara hayrı olmayan bir iştir.

Toplum çalışmadan kazanmak yerine çalışarak üreterek kazanmayı benimsemeli aksi halde biz boş boş konuşurken birileride her zaman parayı götürecek bizim sırtımızdan. İnsanlar bugün vatan satıldı diye bağırırken zaten kendi eli ile satıyorlar vatanı, hepimiz satıyoruz bir ölçüde. Tabi ki suistimal edilen ve toplumun yararına olmayan her iş bu şekildedir, topluma faydası olan yanları mevcut fakat bundan daha çok para kazanma amacı olarak kullanılıyor, kimin parası? senin paran! Senin paran cebinden çıkıyor ve benim cebime gidiyor. Yani havadan üretilen bir para. Bunun en iyi ispatı neredeyse her vatandaşın bankaya borçlarının olmasıdır.