Gecen sene aldım 5 tl vermiştim. Kısaca ücretli
Bedavaya çöp bile vermezler.
Şehirden şehire değişiyor. Normalde ücretsiz fakat dilekçe doldurman isteniyor bazı yerlerde ve dilekçe parası adı altında para alınıyor.
Ben Adana'dayım, burda direk kimliğini veriyorsun alıyorsun, ne dilekçe ne para istiyorlar. Çoğu şehirde de böyle bildiğim kadarıyla.