• 27-03-2014, 22:50:30
    #10
    Ankara adliyesi ücretsiz , dilekçe formu ücretli. Ama dilekçe yazsak da olur herhalde

    Şuan da giriyor e-devlete.
  • 27-03-2014, 23:01:40
    #11
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara adliyesi ücretsiz , dilekçe formu ücretli. Ama dilekçe yazsak da olur herhalde

    Şuan da giriyor e-devlete.
    Giriyor ama sorgu yapınca donuyo kalıyo
  • 27-03-2014, 23:03:16
    #12
    Tib eline almışken mouse u oraya da mı el attı naptı
  • 27-03-2014, 23:26:10
    #13
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen sene aldım 5 tl vermiştim. Kısaca ücretli
    Bedavaya çöp bile vermezler.
    Şehirden şehire değişiyor. Normalde ücretsiz fakat dilekçe doldurman isteniyor bazı yerlerde ve dilekçe parası adı altında para alınıyor.

    Ben Adana'dayım, burda direk kimliğini veriyorsun alıyorsun, ne dilekçe ne para istiyorlar. Çoğu şehirde de böyle bildiğim kadarıyla.
  • 27-03-2014, 23:38:09
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehirden şehire değişiyor. Normalde ücretsiz fakat dilekçe doldurman isteniyor bazı yerlerde ve dilekçe parası adı altında para alınıyor.

    Ben Adana'dayım, burda direk kimliğini veriyorsun alıyorsun, ne dilekçe ne para istiyorlar. Çoğu şehirde de böyle bildiğim kadarıyla.
    Aynen burada ücretsiz. Kantinden 50 kuruşa dilekçe alınıyor sadece.
  • 28-03-2014, 00:13:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan sicil kaydı alınabiliyor mu ? Biz adliyeden boşuna mı 5 tl veriyorduk?
    koptum
  • 28-03-2014, 00:18:31
    #16
    Kayseride de 5 tl idi en son değişiklik olmadıysa :-)

    ST18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi