DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara adliyesi ücretsiz , dilekçe formu ücretli. Ama dilekçe yazsak da olur herhalde

Şuan da giriyor e-devlete.
Giriyor ama sorgu yapınca donuyo kalıyo