LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehirden şehire değişiyor. Normalde ücretsiz fakat dilekçe doldurman isteniyor bazı yerlerde ve dilekçe parası adı altında para alınıyor.

Ben Adana'dayım, burda direk kimliğini veriyorsun alıyorsun, ne dilekçe ne para istiyorlar. Çoğu şehirde de böyle bildiğim kadarıyla.
Aynen burada ücretsiz. Kantinden 50 kuruşa dilekçe alınıyor sadece.