• 09-03-2014, 21:56:19
    #1
    Gemi adamı belgesi nereden , nasıl cıkartılır hiç bilgisi olan varmı bi türlü bulamadım ?
  • 09-03-2014, 22:24:38
    #2
    Abim seneler önce çıkarmıştı ve uzun süredir gemide çalışıyor. Şimdi aradım sordum senin için.

    Kursu varmış. Gemiadamı belgesi veren bir kurs bulup kursa gidiyorsun. Seçim senin makina ya da güverte seçenekleri var dedi. Sonra da sınavı varmış. Sınavı kazanman lazım tabi. Daha sonra çalıştıkça gene ilerlemek için sınavlar oluyormuş zamanla ilerliyormuşsun. Gemiadamı cüzdanı yanında o pasaport da çıkarmıştı. 2016 da değişecekmiş sistem. Şu an için kolaymış. Sistem değiştiğinde meslekte alaylılara ilerleme hakkı ortadan kaldırılacak vs dedi.

    Böyle işte.

    Sanırım özetle yaşadığın yerde kursunu bulman lazım. Ve biraz da para harcıyorsun.
  • 10-03-2014, 01:07:15
    #3
    Üniversiteye gidiyorsanız Liman & İşletme bölümüne giderek bilgi alabilirsiniz.
  • 10-03-2014, 21:49:59
    #4
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim seneler önce çıkarmıştı ve uzun süredir gemide çalışıyor. Şimdi aradım sordum senin için.

    Kursu varmış. Gemiadamı belgesi veren bir kurs bulup kursa gidiyorsun. Seçim senin makina ya da güverte seçenekleri var dedi. Sonra da sınavı varmış. Sınavı kazanman lazım tabi. Daha sonra çalıştıkça gene ilerlemek için sınavlar oluyormuş zamanla ilerliyormuşsun. Gemiadamı cüzdanı yanında o pasaport da çıkarmıştı. 2016 da değişecekmiş sistem. Şu an için kolaymış. Sistem değiştiğinde meslekte alaylılara ilerleme hakkı ortadan kaldırılacak vs dedi.

    Böyle işte.

    Sanırım özetle yaşadığın yerde kursunu bulman lazım. Ve biraz da para harcıyorsun.
    Zaman ayırıp ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.

    Şuanda izmirdeyim araştırıp bi yer bulurum inşallah.
  • 15-03-2014, 22:51:54
    #5
    varmı baska fikir sahibi olan ?
  • 15-04-2014, 21:08:55
    #6
    varmı bilgilisi olan ?
  • 15-04-2014, 23:40:46
    #7
    İzmirdemisin benim yakın bi arkadaşım bu belgeyi almıştı hatta sonuçlarına ben bakmıştım. Yarın askerden dönüyor sorarım bi ona.
  • 04-05-2014, 23:10:01
    #8
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmirdemisin benim yakın bi arkadaşım bu belgeyi almıştı hatta sonuçlarına ben bakmıştım. Yarın askerden dönüyor sorarım bi ona.
    İzmirde sayilirim hocam yardimci olursniz çok iyi olur
  • 27-05-2014, 02:39:33
    #9
    Bende bunu araştırıyorum.

    Başka bilgisi olan yok mu ?

    Gemi adamı sertifikası aldıktan sonra staj vs yapmamız gerekiyor mu ? Ayrıca ne kadar para harcamamız gerekiyor bu sertifikayı almak için ?

    Bu sertifikayı aldık diyelim. Ne gibi işler yapabiliyoruz ?