Bende bunu araştırıyorum.

Başka bilgisi olan yok mu ?

Gemi adamı sertifikası aldıktan sonra staj vs yapmamız gerekiyor mu ? Ayrıca ne kadar para harcamamız gerekiyor bu sertifikayı almak için ?

Bu sertifikayı aldık diyelim. Ne gibi işler yapabiliyoruz ?