Bende bunu araştırıyorum.
Başka bilgisi olan yok mu ?
Gemi adamı sertifikası aldıktan sonra staj vs yapmamız gerekiyor mu ? Ayrıca ne kadar para harcamamız gerekiyor bu sertifikayı almak için ?
Bu sertifikayı aldık diyelim. Ne gibi işler yapabiliyoruz ?