Paypal'ın Gasp Ettiği Paramı Alıyorum :) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paypal'ın Gasp Ettiği Paramı Alıyorum :)
61
●
3.744
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Paypal'ın Gasp Ettiği Paramı Alıyorum :)
1
2
3
4
5
6
7
09-03-2014, 20:31:47
#37
Ekpyrosis
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Ney sio'ya platin mi alıyorsun. Ney 2 tane rusu evime kargoyla mı yolladın. Ney ankaradan istanbula gelip bebek etiler kopuyor muyuz.
HAYDİ KOPPUYORUZ ANKARA YOLCUSU KALMASIN..
http://www.youtube.com/watch?v=ducOSt6oaBU
yalnız video süper ya az önce 2 tane cevizli sucuk yedim yerimde duramıyorum
Çekilişi yapalım o zaman bugün yarın arkadaşlar bekletmenin luzümü yok
09-03-2014, 22:14:04
#38
RUN
Platin üye
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Ney sio'ya platin mi alıyorsun. Ney 2 tane rusu evime kargoyla mı yolladın. Ney ankaradan istanbula gelip bebek etiler kopuyor muyuz.
HAYDİ KOPPUYORUZ ANKARA YOLCUSU KALMASIN..
http://www.youtube.com/watch?v=ducOSt6oaBU
videoya hmm
10-03-2014, 02:07:34
#39
Celko
çekiliş şart
ama silver değil gold falan olsun
10-03-2014, 02:15:46
#40
EFK4N
Üyeliği durduruldu
yorumlara koptum
10-03-2014, 02:21:15
#41
BAROFF
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gözünüz aydın benim blokeli parayı iade etseler forumdan birine araba bile hediye edebilirim
10-03-2014, 02:23:06
#42
TheGame
vay hayırlı olsun hatırladın mı beni almanyadan ben kan kardeşim ya.
10-03-2014, 02:25:15
#43
Yenile
Bana olan sozunu unutma papaz olmayalim seninle
Samsung s4 ile gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
10-03-2014, 03:51:31
#44
Shrin
paypalda 18k para ne diye bırakılır anlamıyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:51:31 -->-> Daha önceki mesaj 03:46:36 --
lenovo z370 ideapad klavyeye ihtiyacım var
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...12288398/detay
10-03-2014, 05:03:46
#45
Monolog
Cahilliğimi affedin paypalın paranıza el koymasının nedeni nedir?
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler