Hayırlı olsun.

Ney sio'ya platin mi alıyorsun. Ney 2 tane rusu evime kargoyla mı yolladın. Ney ankaradan istanbula gelip bebek etiler kopuyor muyuz.
HAYDİ KOPPUYORUZ ANKARA YOLCUSU KALMASIN..
http://www.youtube.com/watch?v=ducOSt6oaBU
yalnız video süper ya az önce 2 tane cevizli sucuk yedim yerimde duramıyorum
Çekilişi yapalım o zaman bugün yarın arkadaşlar bekletmenin luzümü yok