sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Ney sio'ya platin mi alıyorsun. Ney 2 tane rusu evime kargoyla mı yolladın. Ney ankaradan istanbula gelip bebek etiler kopuyor muyuz.



HAYDİ KOPPUYORUZ ANKARA YOLCUSU KALMASIN..




http://www.youtube.com/watch?v=ducOSt6oaBU
videoya hmm