• 28-02-2014, 18:07:16
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İpek olabilir.
  • 28-02-2014, 18:15:26
    #47
    Cemre. nasipse kendi kızımın ismi olacak.
  • 28-02-2014, 19:06:00
    #48
    hocam cemre isminin anlamı iyi değilmiş
  • 28-02-2014, 19:18:30
    #49
    Asya,Buse,İnci,Eylül,Merve Facebookta önüme çıkan ilk 5 ismi yazdım hocam
  • 01-03-2014, 00:05:28
    #50
    Eyfel
  • 01-03-2014, 00:17:01
    #51
    Eylül güzel ya

    Edit: hayırlı olsun demeyi unuttum ya hayırlı olsun hocam, kendi basta olmak uzere, size, vatana, millete hayırlı bir evlat olur umarim.
  • 01-03-2014, 04:42:43
    #52
    Tuğyam: El değmemiş inci tanesi.
  • 01-03-2014, 21:53:22
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Berfu (kar tanesi)
    Asya

    hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün.
  • 01-03-2014, 22:11:16
    #54
    Annenizin ismi en uygunudur bence. Eşinizin rızasını alarak annenizin ismini koyabilirsiniz..

    Allah analı babalı büyütsün..