• 27-02-2014, 12:44:57
    #10
    Su ismi güzeldir.
  • 27-02-2014, 13:10:44
    #11
    ceren koyma.
  • 27-02-2014, 13:18:29
    #12
    evet biliyorum bazı isimlerin anlamı güzel değilmiş. onun için özellikle anlamıda güzel söylenişide güzel bir isim arıyorum. mesela Alisa ismi çok hoşuma gidiyor, zaten eşimin ismi. kızınız olursa koyabilirsiniz. anlamıda güzeldir. Asil, soylu anlamında.
  • 27-02-2014, 14:15:14
    #13
    Feriha

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-02-2014, 14:24:14
    #14
    Allah analı babalı buyutsun inş.
    Ebru, berfin, aleyna, Asya olabilir

    Mobilden gönderildi. Yazım hatası olabilir. Teşekkürler.
  • 27-02-2014, 14:54:10
    #15
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ecrin
    +1

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 27-02-2014, 15:15:35
    #16
    Yağmur
  • 27-02-2014, 15:16:51
    #17
    Arkadaşlar takipteyim.
  • 27-02-2014, 15:20:41
    #18
    Benim kızım da olsa oğlum da olsa adı aynı olur; Bilge, erkek olursa bilge'ye han da eklerim