Kızım olacak, İsmini ne koyayım ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kızım olacak, İsmini ne koyayım ?
63
●
4.049
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kızım olacak, İsmini ne koyayım ?
1
2
3
4
5
6
7
8
28-02-2014, 04:07:39
#37
empati
Üyeliği durduruldu
Eylül, İlknur, Başak ve Ayçin hepsi eski çıktığım kızların isimleri. Biri hoşuna gider kesinlikle.
28-02-2014, 05:21:28
#38
isousluer
Elif.
28-02-2014, 08:18:18
#39
SABOCES
Eylül ya da yağmur olabilir hocam çok sevdiğim iki isimdir
Allah analı babalı büyütsün.
28-02-2014, 08:31:58
#40
dogaatac
Üyeliği durduruldu
Farah Zeynep
28-02-2014, 11:55:03
#41
neto
Birkaç önerim olacak, bunlar beğendiğim isimler;
Berfin
(Kar gibi beyaz.)
Cansel
(Hayat veren su.)
Fidelya
(Cennette bir ağaç ismi.)
Meltem
(Hafif rüzgar, yaz rüzgarı)
Nira
(Rüyaları süsleyen güzel.)
28-02-2014, 12:13:58
#42
Sivaa
Üyeliği durduruldu
Kardes senin kizin olucak senin yolunda ilerliycek seni ornek alicak.
En iyi senin secmen.
Tabi oneri istersende. Mira ismi cok hos.
28-02-2014, 12:16:59
#43
Ogu2
dogaatac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Farah Zeynep
Erkek olursa ona da Abdullah koyar o zaman
28-02-2014, 12:34:11
#44
velikz
Annenin ismini koy
28-02-2014, 14:30:37
#45
Conquer0r
Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütsünde isim önemli değil. isim tavsiyem:
zeynep
kızım olursa kesin zeynep olur adı.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler