• 26-02-2014, 21:04:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10'da ilk ticaret deneyiminiz ne oldu ve nasıl sonuçlandı?

    Ben sordum ilk ben cevaplayayım bari
    axebilisim isimli bir çocuk vardı 45 TL'ye sınırsız reseller satıyordu. Aldım 1 ay sonra sitelerim kapandı. Ulaşmaya çalıştım ulaşamadım olan sitelerime olmuştu. Parayı paypal ile göndermiştim. Şikayet ederek tekrar almayı başarmıştım. O dakikadan itibaren kimseye güvenmemem gerektiğini öğrenmiştim.
  • 26-02-2014, 21:10:35
    #2
    bkz. sorum var.
  • 26-02-2014, 21:18:32
    #3
    Twitter hesabı satmış, şans oyunlardan ödeme alarak hemen kendi bankama çekerek kendime bi burger ısmarlamıştım. Çok hoşuma gitmişti ve ticaret yapmaya devam ettim Tabii DB silinmeden önceydi
  • 26-02-2014, 21:43:07
    #4
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bkz. sorum var.
    Hocam kusura bakmayın.
    O kadar güzel bir arama kutumuz var ki herşeyi gösteriyor bize sağolsun.
  • 26-02-2014, 23:47:06
    #5
    Ben Silver Üyelik almıştım.
  • 27-02-2014, 01:39:00
    #6
    Tanıtım yazısı satmıştım
  • 27-02-2014, 01:51:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Link Satıldı osmanlihost(74) 17-07-2009

    İle başlamış

    Bunu paylaşmak için çok uğraştım internet kesildi ama paylaşıcam ve paylaştım
  • 27-02-2014, 02:48:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PHP yazılım yapmıştım.
  • 27-02-2014, 02:52:12
    #9
    Facebook hesabı satmıştım sanırım.