Merhaba arkadaşlar r10'da ilk ticaret deneyiminiz ne oldu ve nasıl sonuçlandı?

Ben sordum ilk ben cevaplayayım bari
axebilisim isimli bir çocuk vardı 45 TL'ye sınırsız reseller satıyordu. Aldım 1 ay sonra sitelerim kapandı. Ulaşmaya çalıştım ulaşamadım olan sitelerime olmuştu. Parayı paypal ile göndermiştim. Şikayet ederek tekrar almayı başarmıştım. O dakikadan itibaren kimseye güvenmemem gerektiğini öğrenmiştim.